hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Saturday, September 26, 2009

adik dulu baru akak??


lihatlah betapa ramai ahli keluarga mereka

nie lah adik aku yg akan bertunang tidak lama lagi

muka ttp maintain wpun jadi org dapur & ddk dapur

anyway, aku doakan agar jodoh adik aku berpanjangan dan lelaki yg dipilihnya itu dapat membimbing beliau dunia & akhirat..amin..xtawu lah bile turn aku plak..turn apenya, bf pown xde..xlaku lah katakan huhu..but its ok..im still young..chewah ayat penyelamat..yg penting i dpt cincin ok mase tunang nnt (=

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya