hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Thursday, September 24, 2009

S E N T A P


tadaa..ambek ko..2 lah nk sgt tunjuk rajin kan..

pedih giler babe..

darah xberhenti mengalir seh..

nie dh kering sket tp bengkak..aku pown lupe nk sapu minyak gamat dan ia masih sakit )=

so pengajarannya kat sini..berhati2 lah apabila mencuci cawan..maut selalu berada dimana2..ok chow..

p/s: kawan aku cakap, tgn aku terluka akibat sentap..ape yg sentap aku pown xtawu..maybe sbb adik aku yg bertunang dulu kowt..so ibarat macam aku nie xlaku lah..EH HELLO I BUKAN PELAKON DRAMA, I PELAKON FILEM TAW..hahaha..


No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya