hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Thursday, December 31, 2009

MONING..

1st entry for the first day in 2010...pagi nie aku akan keluar recee location utk next telemovie di sekitar kuala selangor..yeah i'm very excited sbb ape..sbb kawasan kampung kat situ cantik bg aku =)) ade swah padi & ade org jual2 kat tepi 2..hahaha..harap2 perjalanan aku x menghampakan..

p/s : bukan ke aku kata aku dh xnk terlibat dlm dunis produksi lg??? 2 lah..kite hanya mampu merancang..Allah Taala yg menentukan semuanya..huhu..klah guys, nk bersiap2 dh nie..see u next entry..tata (^_*)

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya