hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Saturday, January 2, 2010

kuala selangor..chill =))

silalah lihat gmbr dibawah ya..nie semua ketika sy recee loc kat kuala selangor..nama kg nie kg ape ek..ntah lah, yg aku ingt ade nama SETIA aje..huhu..enjoy guys!


1st time tgk pokok getah secara dekat..

aku suka men petik bunga kuning nie mase kecik2 dulu..pas2 sangkut kt tepi tinge..

nie ke yg org panggil jalan kg? cantiknya..

dh tawu masuk kwsn kg, ko pakai short pants, hah mmg mgaru jelah pas2..

1st time kowt masuk kebun getah..so ade jakun sket ar..hehe

ntah ape2 ntah terpegun tgk susu getah mengalir


lawa kan warna cat umah kg nie..aku rase pas tgk ini gmbr mcm nk mkn coklat stoberi lh ..nyum3x..

2 comments:

  1. saya pon gumbira menjelajahi kg ini..cuma xdpt cri nasi ambang kat meru jer..=)~FL~

    ReplyDelete
  2. hi FL~

    lama xbersua..
    mmg agak frust xjumpa nasi ambang kat meru..
    jgn sampai penulis bt sendiri kat umah ya..

    ReplyDelete

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya