hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Saturday, January 9, 2010

morning..

dear diary....(chewah)

malam td mimpi yg agak best..tp, wajah yg aku rindu xmuncul..huhu..wajah yg aku xrindu plak muncul (eh tp td kata mimpi best..best ke???) owhhhh perasaan mcm nie dtg lagi sekali..sebagai seorang yang lemah & egois aku xboleh nk tolak perasaan ini..tp ini baru lagi..xperlu nk kecoh2..hanya tggu dan lihat (ceh gaya mcm bercinta dgn fahrin ahmad plak ataupun johny deep, atau lagi jude law ataupun lagi enrique iglesias ;p)

klah, nk g bt breakfast, walaupun jam sudah menunjukan 12.13pm..hehe ade aku kesah..happy sunday guys!

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya