hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Saturday, March 6, 2010

=D

lupe mahu cakap..tgn saya hodoh (wpun sy mmg dh hodoh) akibat penggambaran di ijok..nyamuk die besar2 mcm gajah gua ckp lu..giler arh..

terpaksa dibalut untuk menutup kehodohan..

hish dh mcm tgn jantan kan (tgn lelaki pown lg cantik aku rase)..nasib ko lah..nie lah akibat kena geget dgn raksasa..



nie adalah aktiviti biase selepas shooting..sy akan pergi berurut..wah sgt syok woO..

ok cherita mengenai penggambaran sudah tammat..tggu entry yg lain pula ya..tata..

1 comment:

  1. uik..mcm D touch sunway damansara..D touch HQ ke dtouch depan..tukang urut bangsa apa?

    ReplyDelete

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya