hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Wednesday, May 19, 2010

opsssss ='))

tetibe aje kan..saya rindu sangat kat awak ..gile ke saya nie ek..rindu dgn org yang semakin hambar, semakin jauh dgn saya..ermmm saya dapat rasekan awk mcm 2 dgn saya..lame kelamaan awak akan boring dgn saya kan..but its ok..kalau itu buat awak happy, saya akan jadi happy bile tawu awak happy kat sana ='((
take care of ur self..
im really2 mish that word
'ur u ok dear'
its unique for me..huhu..
now dh jarang nk dpt msg mcm 2..
mungkin die.........................
hurmmm ntah lah..rase rugi plak klau ilang kawan mcm die..
he its a good listener for me..
klah, miss u..bye2..

20 may 2010
04:57am
=))


No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya