hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Wednesday, September 23, 2009

berjalan2 di jalan tar sempena hari raya hari yang mulia

aku nk cerita lah sket tentang kehebatan JALAN TAR apabila menjelang hari raya kan..Ya Allah, pye lah ramai org, pye lah sesak, pye lah bising, pye lah xtahan aku dengan suasana sebegini..dh mcm jalan2 kat pasar..wakaka..tapi tulah warga kita apabila menjelang perayaan..sana murah, sini murah, sana cantik, sini pun cantik..hurm hakikatnya sama aje semuanye..pada aku, aku xsuka tempat2 sesak sebgini..lbh2 lagi bile terkenang kan penyakit H1N1 kan..lagi bertambah takot dan gusar..maklumlah aku nie mudah dpt penyakit..nk2 selsema..so, mengikut andaian aku kalau dh ramai2 2 kan kebarangkalian utk mendapat H1N1 adalah sgt tggi..isk xnk aku..kawan aku pye lah semangat bershopping raya, tapi aku lex aje..aku xkemaruk utk shop2 ditempat sebegini..aku layankan aje..hahaha..tgk jelah gmbr yg sempat diambil..


lihat lah kemesraan dan keindahan lampu2 di jalan tar..menarik kan? 2 jelah yg boleh aku puji..
.

anak2 muda yg seronok..


kereta yg terlalu byk..ditambah plak dengan bilangan manusia yg xhengat 2 kan..isk3x..

2 saje lah yg sempat diambil..aku nk capture byk lagi, tp warga KL seperti memandang serong terhadap diri aku..org nk shopping, yg aku nie amek gmbr..gile ke ape kan..kang xpasal2 kene tempeleng kat situ..sapa yg mau selamatkan aku???

p/s : anyway, sbenarnye mmg seronok pergi ke jln tar nie..sgt happening..terasa bahang hari raya yg bakal menjelma 2 sgt best..cuma aku jelah yg xbpe nk gemarkan sgt tempat2 sesak nie..leh kena maki hamun woO dlm hati..xpasal2 dpt dosa free..hehe..agaknye aku nie kena anto bershopping kat bulan kowt..baru xramai org..hahahazwani kelako2x..n kesian kawan aku yg nk shop tapi xjadi akibat melihat air wajh ku yg berubah menjadi masam mencuka bak kata beliau sawan..terus xbertegur sapa di dalam kereta..nasib ko lah kak..taun depan kalau nk shop raya jgn ajak aku k..klah, TAMMAT..tata..


No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya