hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Wednesday, September 23, 2009

hello cerita pembukaan

dah lama sebenarnye aku nk ber "blog" nie..tapi disebabkan aku nie agak malas nk menaip so, aku postpone dulu..tp bile tgk n bace kawan2 pye blog aku jadi suka plak..kadang2 dalam 1 hari mesti aku xmiss utk mengikuti blog2 yg aku selalu aku ikut (nk sebutkan kat sini terlalu byk kan) jadi akhirnye aku terpanggil jua utk menulis tentang diri aku, keluarga aku, kawan2 aku, org2 sekeliling aku dan semua yg bersangkut paut tentang diri aku..utk permulaan nie, aku hanya mahu menceritakan ape sebenarnye yg aku buat dalam hidup aku..pertama sekali, aku hanyalah seorang gadis biase yg membosankan..walaupun org nmpk aku ketawa xhengat kan tapi dalam hati aku, aku masih mencari2 siapa aku yg sebenar..aku sendiri xtawu mcmn nk judge diri aku nie..tp pelik bile org2 sekeliling aku plak yg beriya2 menilai diri aku mcmn..hurmm nmpk sgt dorg concern kat aku kan..hihi thanx..walaupun sbnrnye aku xsuka..hehe..yelah, kadang2 ape yg dorg ckp 2 lebih byk xbetol drpd betol..sbb 2 aku xsuka..menyampah pown ade gak..hahaha..

aku sayang keluarga aku sgt2 (semua org mcm 2 kan)..xleh bayangkan kalau aku idop tnpa mereka2..nk2 mak aku, kakak aku (xna), adik2 aku yg noty, anak2 sedara aku yg nakal xhengat dan tentulah ayahanda aku..tapi aku xrapat dengan akak & abg aku..hurm xtawu lah nape..tapi xpelah mereka sudah berkahwin, dh ade tggjwb masing2..so buat ape nk amek tawu sgt pasal adik die yg xseberapa nie kan..xkesah lah sgt..janji mereka happy..aku pown happy (happy ke??)

hurm ape lagi aku nk carutkan ek..sbnrnye xde ape..mungkin blog ini ditubuhkan utk aku meluahkan/berkongsi/menrceritakan ape yg berlaku dlm hidup seharian..mungkin dgn cara sebegini akan membuatkan aku berubah utk menjadi manusia yg lebih baik dan lebih sempurna..yg penting aku xakan berubah demi org lain or ckp2 org terhadap diri aku..aku akan jadi diri aku sebenar..pegi mamposlah kalau org tu nk maki aku ke, kutuk aku ke, ade aku kesah..ini adalah diri aku..aku akan buat ape yg aku rase nk buat tanpa menyusahkan kalian semua..

lastly warning : i have an attitude
and i know how to use it..so if u hate me, get off my page okies (=

2 comments:

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya