hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Sunday, September 27, 2009

..........B L A N K..........

ermm sdg aku melihat gmbr2nya tibe2 perasaan rindu aku terhadap DIE hadir..adekah DIE juga merindui aku sebagaimana aku merindui DIE??

masihkah ade ruang dihati DIE utk AKU?

biarlah..aku pasrah & redha..hnya tuhan saja yg tahu segala isi hatiku padanya..

aku xmengharap ape pown dr diri DIE lagi..cukuplah dgn ape yg dh berlaku..asalkan die bahagia, aku pown bahagia jugak (walaupun perit utk aku menangungnya)..mungkin aku xlayak or bukan gadis yg sesuai utknya..

aku berdoa agar DIE mendapat gadis yang baik & sempurna yg boleh memberikan kebahagian utknya..amin..

aku xboleh dgr lagu nie..mesti akan nangis n ingt kenangan dgn die selalu..shit..

plain white t's - 1234 ily..


No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya