hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Tuesday, September 29, 2009

~h A r U k~

hai semua..lupekan semua kesah sedih saya..kali ini saya akan bawak anda semua meyelami keindahan dunia kanak2..hehe..walaupun saya nie MAK MANDAK yang haruk, suka myakat budak2,kasar dan sebagainya tapi jauh disudut hati saya, saya amat menyayangi & myukai mereka (kanak2)..mesti u all xpercaya kan? lantak lah..yg penting i know what im doing dan siapa saya yg sebenar..wah gitu..jom, saya bawak anda semua ke TAMAN PERMAINAN..hehe..











hahaha..meriahkan..aku rase suara aku lah yg paling haruk kat situ sbb menjerit seko2 nama ank buah aku..lantak lah..tp aku puas tgk mereka happy bile bawak ke taman..walaupun xseberapa..dunia kanak2 sangat indah..tp jd xindah bile dpt mak sedara mcm aku nie..haha..

p/s: yg pakai baju pink 2 bukan anak sdara aku tp adik aku yg last..beliau 2 lagi haruk..terejal 2x5 mcm anak2 sedara beliau..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya