hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Tuesday, September 29, 2009

E N T A H lor..

lately, aku suka sgt dengar lagu nie..setiap kali on laptop, mesti akan putar lagu nie berkali2..lirik yg puitis..tp xde kena mengena pown dengan kesah cinta aku..just layan the song..muzik die seakan2 korean style..mendayu2, terawang2 bile dgr..chewah..

Lirik Lagu Afgan - Entah

kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

masih kah ada, o...
cinta dihati ini
dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku...

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...


hope u all enjoy bile dgr lagu nie ok..

1 comment:

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya