hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Wednesday, November 25, 2009

~fuh~

tadaaaa..air tgn FL..sotong goreng tepung..

sardin yang digilai FL..ahaha..tp xkick..

kacang botol goreng air tgn saya..

feveret FL..

udang goreng tepung.. (goreng sampai 2 kuali 2..huk2x..)

P/S : rasenya hampir sebulan lebih aku xmasuk dapur..rase rindu plak nk memasak..walaupun selama nie aku mmg xreti masak..hehe..enjoy babe..


2 comments:

  1. huhh.. bertemu lg.. tersenyum saya membaca blog ini skali lg.. tak sangka penulis masih ingin berkongsi cerita tentang hal saya kpd smua.. tapi kali ini saya sgat terharu membaca kesah penulis.. saya tahu wlaopun hati kami sama2 keras tetapi kami tetap sama seperti dlu mula2 kami kenal(sdgkan lidah lagi tergigit kan..).. penulis tetap sudi masak masakan feveret saya n gurau senda bersama.. saya hrapkan kegembiraan n kemesraan ini akan beterusan di hati penulis.. salam mesra..~FL~

    ReplyDelete
  2. kepada komentar yg sudi menghantar komen terhadap entri yg tidak seberapa ini terlebih dahulu diucapkan ribuan terima kasih..penulis sedar yg penulis selalu emosi xkira masa dan tempat..dan ia merupakan salah satu kelebihan penulis..jadi di atas kesempatan ini penulis hanya ingin berpesan kepada komentar jangan sekali2 mendongak ke langit jika kita tidak mampu menduganya..anggap saja ape yg pernah berlaku antara kita adalah asam garam dalam pergaulan..sekian dahulu, jumpa dilain entri..wasalam..


    cilakak, xsangka gua boleh menulis ayat skema begini..ahahaha..aku teringat seseorg pernah berkata "sape2 pown xakan tahan berkawan dengan aku sbb mood aku selalu bertukar 10min" hihi..gile arh..

    ReplyDelete

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya