hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, November 27, 2009

selamat bertunang my lovely sis ~NUR AIEN ABD RAHIM~

xsangka die dulu sebelum aku :(

kini kau telah pun bergelar tunangan org

adik aku yg no 5..(masih wujudkah gelak tawa antara kite spt dulu??)


aikk budak enol..sebok aje die..

anyway, rasenya dh terlambat kowt utk aku wish adik aku bertunang..adik aku bertunang 17 oktober..aku xdpt join sbb berada di KL ade keje..Dulu mase kecik sampailah meningkat remaja aku dgn adik aku yg nie xpernah ngam..biase lah beza umur pown beza 3 tahun aje kan..(skrg aku 23, die 21) 2 yg kitaorg selalu sgt bergado..cume skrg nie jek bile masing2 dh besar..dh boleh berfikir dgn baik baru lah kami menjadi kawan baik..we share everything..pantang semua berkumpul, ada aje cerita yg nk dikongsikan..sampai xtido bile dh berjumpa 2..hehe mish that moment :)..FYI adik aku yg nie still study at master skill collage..2 yg jarang jumpa die..klah hope she happy with her new life..aku ttp sayang ko pah..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya