hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, November 27, 2009

teringin

its coming..hehe

burppp..alhamdulilah..

semalam (27/11/09) tetibe jek rase nk pekena ABC yg special..yg ade eskim dan biskut roll 2 (ntah betol ke tidak panggilan die..hihi). So smlm kuar lah dgn FL g cr ABC yg mcm 2..FL nie plak pantang diajak..boring katanya ddk diumah..kami pown meninjau lah kawasan2 yg menjual ABC di kg.melayu tapi hampa kerana semua kedai ttp..mungkin raya haji kowt..last2 kami lepaking at singgah selalu (my favourite place). Even Kawasan 2 bising, ramai org, crowded, dgn muzik yg kuat n etc tp aku enjoy lah..lbh2 lagi boleh cuci mata n watch people..hehe..kla guys have a nice day =)

2 comments:

  1. hai penulis...
    sejak akhir2 saya suka sgat memberi komen di blog ini.. kdang2 membakar semangat saya utk memiliki blog sendiri.. tapi apakan daya saya ni sgat bz orgnyer tkot takde masa nak menaip..
    eh sbenarnya nak citer yg saya dah tak kempunan lg nak mkan abc.. wlaopun bkan ditempat yg diidamkan iaitu kg melayu..hihi.. tp smlm sya dpat g ss pon dah kira ok smpai termuntah2 kerana mabuk shisha..hahaha..lucu btol.. saya gembira bersama penulis di saat ini..hahaha.. salam mesra.. ~FL~

    ReplyDelete
  2. hi ~FL~..

    penulis juga turut merasakan bahawa FL patut memiliki blog sendiri..Jadi secara tidak langsung FL boleh meluahkan segala perasaan yg bermain disanubari komentar ya..

    Penulis juga sebenarnya sudah tidak kempunan lagi utk menikmati kelazatan ABC..maklum sahajalah jika berada di KL sudah tentu payah kite nk dapatkan ABC seperti ini..cume 1 jek yg penulis frust..ABC nie die letak aiskrim keladi..oh itu bukan kegemaran penulis..walaupun mase shoot selalu melantak aikrim waffer berperisa keladi..haha..

    Seterusnya, kasihan juga penulis melihat FL yg mabuk akibat shisha..2 lah isap mcm pro sgt..kan dh muntah..nasib baik lah FL tidak hisap sampai habis..kalau tidak, sudah tentu akan terlantar dihospital sg.muor..

    ok lah, akhir kata..salam ukhwah dr penulis..wasalam..

    ReplyDelete

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya