hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, November 27, 2009

saya sgt suka kan PANTAI!!




ENJOY!!

location : pantai teluk kemang, Port Dickson
Date : 20 Nov 2009

2 comments:

  1. biler tgk gmbar2 di blog penulis, terigat saya pd kejadian2 aneh ketika di PD.. antaranya "peristiwa di rumah keras".. "misteri hantu lori"..."kewujudan telor dibalik jendela"... peghhh sungguh menyeramkan kami.. sungguh pon gitu ada jgk kenangan manis iaitu ketika agenda di pantai.. menaiki banana boat..mmg seronok wlaupon terpksa bertarung nyawa dgn air..hahaha.. opss lupa,ada lg kenangan yg lebey pahit iaitu...ahh biarlah menjadi rahsia saya n penulis..hihihi..daaa..~FL~

    ReplyDelete
  2. isk setelah membaca komen yg dihantar oleh FL nie, penulis terus berhenti seketika melayan nurkasih epi 22..maklum lah sudah 5 minggu tidak melayan drama bersiri ini diatas tuntutan bekerja..

    menaiki banana bot mmg myeronokkan bagi mereka yg benar2 berani..tetapi tidak bagi penulis..hal ini kerana penulis pernah rase dilemaskan ketika berada di dalam tasik (ek eleh tasik jek pown)..tapi sejak kejadian i2 mmg penulis fobia..penulis hanya suka kan keindahan pantai sahaja..

    tentang kejadian misteri yg dialami i2 mungkin mahu menyedarkan diri penulis dan juga yang lain bahawa wujudnya benda2 paranormal disekeliling kita..oleh itu, kita harus waspada apabila masuk ke tempat org..dan jangan terlalu suka sgt..(tetapi teringin juga nak pegi balik melihat "misteri hantu lori" 2..hihi)

    akhir kata penulis sudah tidak mahu mengingat kembali kenangan pahit yang melanda diri penulis dan juga FL semasa di PD..sekian dahulu..jumpa di lain entri..wasalam..

    ReplyDelete

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya