hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Wednesday, November 10, 2010

hello all

okay, today i nk membebel bout slang of Johor..
memang i dilahirkan di sebuah Kampung Sri Bongsu di kluang...ya xtipu..
1 jam stengah from JB
menurut cerita emak..
saya nie dilahirkan dihadapan pintu..(sound funny)
maybe mase tuh my mom pye due date adelah pada 22 September 1896 eh 1986..
mak saya kata mase tuh mmg die dh xtahan sakit nk delivery..
jadi tidak sempat hendak bawak mak ke hosp.. (maybe mase tuh ayah sebok bkerja)
maka saya telah disambut dgn riangnya with mak cousin dihadapan pintu tersebut..
wahahaha 1st time dgr citer nie mmg kelakar xhengat sampai kena ejek..
benci betol..
xsangka lahir depan pintu..bluekkkk..
tapi ade hikmah tawu..
since SPM..
saya nie xsuka keluar umah, merayap xtentu hala..
bebudak lain, asal weekend mesti turun bandar JB..
tapi saya tak..
saya suka ddk dalam bilik aje..hehe..
balik sekolah - dduk dalam bilik..
balik kedai - ddk dalam bilik..
TV pown jarang tengok..
perkara nie berlarutan sampai lah sekarang..
yea betol, xtipu..
skrg pown saya ddk dalam bilik taw..
mak pown pelik, ape lah yang saya buat dalam bilik..
keluar utk pegi bilik air & makan shaja..
tlg mak masak??? xmungkin sbb mak boleh handle sorg..
nak tolong pown nnt mak kata dah2x xpayah tolong, xde bende nk ditolong..
kecik hati kannn..
maybe sy nie potong bawang xcantik, siang ikan pegang geli2, siang udang ttp idung..
mcm2 lagi lah..

ok, stop..
dh melalut yang bukan2...
asalnya nk citer pasal slang of Johor kan..
tapi dh tercerita bende lain..
ahhh lari tajuk plak

terpaksa story kat next entry,
so i akan copy 1 post nie from FB about slang of johor..
ok nantikan..

tata all =))

1 comment:

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya