hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Tuesday, March 30, 2010

geli!! tp mahu bela lah seekor nanti ;p

kaki saya sudah mcm kulit kayu balak..dan cara penyelesaiannya adalah saya hantar kaki saya pergi ini kedai tawu..best + geli + sakit = enjoy =))

muka sy mmg xboleh blah..still smiling at the camera but dalam hati rase mahu terajang itu ikan..sbb geli yg teramat sangat..huhu..

nyummy2x..ikan2 yg sedang enak mengigit sel2 mati di kaki saya..mesti dorang knyg kan..hehe



2 gmbr diatas setelah sy sudah tidak geli lagi dengan ikan2 tersebut..lame2 rase mcm mesin urut..sgt syok wOo..

only 30 minutes after fish spa, im going to foot massage..really2x hurt..huhu..
mak urut lagi best..mish my mom =((
oklah stop it..
cume 1 aje yg sy kesalkan iaitu saya tidak berkesempatan lagi mahu membuat PEDICURE..
owh sgt frust tawu..
hope 1 day i will do that..
maybe after going back from kelantan..insyaAllah..
okey mahu buat asimen..tata..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya