hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Tuesday, March 30, 2010

jem oh jem..if ade roti mesti enak kan ;p

pada suatu senja nan lalu...




fyi, gmbr ini diambil sekitar sunway damansara..
apa yg terjadi adalah..traffic light disitu sudah tidak kelihatan fungsinya..
jadi, masing2 (pemandu2 di Malaysia) mmg xnak mengalah..so ini lah jadinya..
smpi 1 tahap aku rase nk kuar dr kete then jadi polis trafik..tp mn mungkin aku hanya seorang gadis yang biase..silap hari bulan ade aku yg kena langgar..huhu
kesimpulannya..
rakyat malaysia kan bijak pandai semua..xkan xboleh nk bertolak ansur atas jalan raya kowt??
xrugi bukan???
tgk mcm saya..sgt bersabar ketika itu..(yelah 2..ko xde hal mmg lah ko sabar, cube ade hal mmg ko sggup trun dr kete dan maki hamun semua org kan??)
hehe..so peace bro =))

p/s: cube teka..agak2 bape jam aku tersangkut dalam ini jem??

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya