hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Tuesday, March 30, 2010

nasi lemak @ Tangga Batu, Melaka

saje nk share ngan awak awak semua tentang keunikan nasi lemak di melaka..im just having a breakfast kat 1 warung nie..mula2 mcm nk marah jugak bile pelayan hantar nasi lemak yg bukan kite mintak..siap bertekak lg u all..tp last2 aku terpikir yg aku bukan berada di KL or JB..dimana ianya berbeza sekali..hehe..ok just enjoy the pict..



ape yg peliknya adalah nasi lemak ini siap ade syur kangkung diatasnya..hehe pelik x? xpelik sudah =D

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya