hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, August 6, 2010

just want to share

situation 1

wanita : hey, wani umur u bape?
aku : umur i 24 lah tahun nie..why?
wanita : takdelah..xnmpk mcm 24..nmpk 20 tahun..
aku : (wahhhhh..kembang hidung xhengat)

situation 2 :

wanita : wani, ur face look familiar lah..
i : familiar?? why u saying like that hah??
wanita : no lah, i think i pernah nmpk muka u kat televisyen.. ade bace berita ke?
i : kahkahkah (wahhh lagikkkk)

situation 3 :
kat stesen monorail, berbaju kurung, bertumit tinggi berlari2 kejar monorail tp terlepas..

gadis : hey! ko nie, mcm budak budak lah..
aku : hahaha serius? hey im older than u ok!
gadis : ek eleh yeye aje..bape umur ko?
aku : 24 lahhh..
gadis : lorr..yeke..aku ingt ko sebaya ngan aku 22..
aku (ngeeeee wahhhhhhh)

okey, cukup lah 3 situasi aje..ade byk lg sbnrnya..haha..yg penting even u have a prob..jgn lupe senyummmm mcm nie =))))))
jangan biarkan masalah melanda diri anda sekaligus membuatkan wajah anda nmpk tua dr usia sebenar..(wpun ade mase n ketikanya saya suka buat muka, kerut muka..xelok sbnrnya)
oh ya lg 1, saya suka gelak gelak dan gelak lagi..

ok dh bye2..panjang plak membebel..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya