hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, August 6, 2010

semua orang kata saya garang..
saya tak garang lah..
saya cume garang sket sket aje..
dulu mase mak pegi keje..
ayah pegi keje..
akak pergi belajar..
abg pergi belajar..
akak yg kedua pown belajar..
saya dipertanggungjawabkan jaga 2 org adik saya..
ya, dorg kata saya mak tiri..
ade ke patut..
pelik..
saya cume tak bagi dorg kuar umah..
kecuali jam 5 petang..balik umah sebelum maghrib..
kalau tak ikot rules..sy tak bagi masuk rumah..
kalau xdengar ckap, saya belasah..
then kurung dlm bilik..
isk garang ke tuh..
xsangat kan..
kalau saya garang..
mesti muka dorg dh lebam lebam kena pukul kan? kan? ?
jadi kesimpulannya MANE ADE SY GARANG..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya