hi..selamat datang ke dunia saya..

tiada ape yg menarik..hanya cerita/omongan yang dianggap biase oleh saya sendiri..so enjoy..kalau best, sila lah jadi pengunjung yang tetap..kalau xbest sila lah berambus..jangan buang masa anda semua ya..ciao..

Friday, August 6, 2010

td kan bustop, ade foreigner..hensem..tgk2 kat saya..saya jadi malu..tp sayang lah die tak gentle..
kalau nk kenal tuh dtg jelah bg salam..ahaha..xkan saya nk start dulu..aiyaaaa..mungkin sy pegang payung kowt..lepas tuh bas die dtg..dalam bas pown still tgk2 kat saya..sy biase lah..kena jual mahal sket..saat bas die meninggalkan perkarangan bas, hati saya berkata next time kite jumpa lagi k =))

muka mamat tuh macam prince dastan dalam film prince of persia..
hensem seh..
sbb tuh saya post kat blog..ahahaha..

okey, bye..

No comments:

Post a Comment

anda suka?? silalah tgglkan pesanan/komen/idea utk saya